DM Finalen - TCR Denmark - Løb 1 |
TCR Denmark 03/10/21
|
|
Det var en rigtigt godt kørende Nicolai Sylvest, der fik kæmpet sig forbi polesitter Kasper H. Jensen og vandt det første løb. Andenpladsen kunne Jan Magnussen køre hjem efter at have kæmpet sig forbi Kasper H. Jensen i slutningen af løbet. Ned gennem feltet var der masser af tæt race og gode kampe om placeringerne. |
|
Pl | Nr | Kører | Bil | Kl | Omg | Tid | Diff |
1 | 11 | Nicolai Sylvest | Cupra TCR | 1 | 12 | 17:34,447 | - |
2 | 23 | Jan Magnussen | Cupra GTI TCR | 1 | 12 | 17:39,758 | +05,311 |
3 | 6 | Kasper H. Jensen | Honda Civic | 1 | 12 | 17:41,329 | +06,882 |
4 | 88 | Kenn Bach | Honda Civic | 2 | 12 | 17:42,855 | +08,408 |
5 | 4 | Michael Carlsen | Peugeot 308 TCR | 2 | 12 | 17:43,047 | +08,600 |
6 | 44 | Gustav Birch | Peugeot 308 TCR | 1 | 12 | 17:47,903 | +13,456 |
7 | 18 | Michael Markussen | Peugeot 308 TCR | 1 | 12 | 17:49,855 | +15,408 |
8 | 17 | Philip Lindberg | Alfa Romeo TCR | 1 | 12 | 17:50,519 | +16,072 |
9 | 9 | Jacob Mathiassen | Alfa Romeo TCR | 1 | 12 | 17:50,958 | +16,511 |
10 | 41 | Rene Junker Povlsen | VW Golf GTI TCR | 2 | 12 | 17:51,958 | +17,511 |
11 | 10 | Kristian Moe Sætheren | Alfa Romeo TCR | 1 | 12 | 17:55,039 | +20,592 |
12 | 7 | Kim Lund Johansen | Seat | 2 | 12 | 17:58,503 | +24,056 |
13 | 8 | Allan Kristensen | VW Golf GTI TCR | 2 | 12 | 17:59,649 | +25,202 |
14 | 33 | Lars Højris Nielsen | Opel Astra TCR | 2 | 12 | 18:08,583 | +34,136 |
15 | 71 | Carsten Lorenzen | Honda Civic | 2 | 12 | 18:08,872 | +34,425 |
16 | 94 | Louise Frost | Honda Civic | 1 | 12 | 18:12,922 | +38,475 |
17 | 14 | William Nyberg | Honda TCR | 2 | 12 | 18:17,617 | +43,170 |
18 | 5 | Johnny Vejlebo Nielsen | Peugeot 308 TCR | 2 | 12 | 18:22,386 | +47,939 |
Ikke fuldførte kørere |
DNF | 16 | Casper Elgaard | Peugeot 308 TCR | 1 | 5 | 7:03,900 | - 7 omg |
Tidtagning og resultatservice af DataPower v/Torben Lund Følg tider og resultater live hos Raceresult.dk Læs mere om: Nicolai SylvestJyllandsringen03/10/21 - Jyllandsringen - TCR Denmark |
|
| |