Motorsporten.dk - Dansk motorsport og international motorsport med dansk deltagelse. Nyheder, artikler, resultater og anmeldelser Motorsporten.dk
Nyheder fra dansk motorsport, og international motorsport med dansk deltagelse.
Motorsporten.dk - Dansk motorsport og international motorsport med dansk deltagelse. Nyheder, artikler, resultater og anmeldelser

Rally

Gruppe H biler i DK Rally 2015

Rally 
03/02/15 

Kære Alle Aktive Gruppe H kører – Biler.
Tak for en rigtig god debat til vores Gruppe H møde i lørdags.
Vi havde en god debat om hvordan vi kan få vores biler ud og køre igen. Der blev snakket godt på kryds og tværs af alle grupper, da dette vedrører os ALLE sammen i Gruppe H – DK og KRB.
 

Vi blev enige om at det vigtigste lige HER OG NU !! er at prøve at få Gruppe H bilerne ud og køre så hurtigt som muligt. Herefter er det MEGET vigtigt at vi fremadgående skal debattere vores endelige fremtid for ALLE vores gamle biler, da mange biler i Gruppe H – DK og KRB ikke passer ind i det DK reglement, der er nu…………
Vi skal sikre vores gamle biler i fremtiden på den rigtige måde så vi kan få en fair konkurrence imellem vores biler.
DET ER NU ELLER ALDRIG !!!

Vi havde 2 Løbs-ledere med til vores møde, de kom for at bakke vores sag op… Dette sætter vi stor pris på !! Tak til Ole Hansen HAMO og John Larsen NFMS for deres opbakning, de vil også gerne se vores biler til deres løb…… John Larsen valgte at tage vores sag op på deres Løbs leder seminar, som blev afholdt i går i Assens. Der kom man frem til, at gruppe H definitivt er lukket og det har man vidst i 4år, hvorfor RU vil have en liste over de Gruppe H biler der er kørerklar som de ER i 2015. Hvis der er 20 biler klar vil de se på det og måske give dispensation i 1 - 2 år til de biler, som så kan køre i KRB klassen med bilerne som de ER med en eller anden form dispensation. Dette giver en stor mulighed for at debattere hvordan vores biler skal placeres i fremtiden, imens vi kører noget motorløb. Det er også det vi alle ønsker lige her og nu. Herefter er det vigtigt vi ALLE former vores fremtid rigtigt……. Så kære aktive kørere KOM IND I KAMPEN !!!

Kære Gruppe H kører – biler DET ER NU ELLER ALDRIG OG VI SKAL HA ALLE GRUPPE H BILER MED !!!

Så ALLE Gruppe H kører – biler med Gruppe H vognbog. Send venligst en ny mail til cjrally9@gmail.com med følgende data:
1. Licens Nr.
2. Vognbog Nr.
3. Biltype.
4. Er bilen løbsklar til 2015 ?
5. Fulde Navn.
6. Underskrift

Kan man ikke scanne sin underskift… så send en mail for adresse…

Så vil vi lave en ny liste til RU, så vi kan få vores biler ud og kører.

DET ER NU ELLER ALDRIG !!

Mvh ” Gruppen for os der vil køre rally i biler fra før 1994”