| 
| DM Finalen - Seven Racing - Kvalifikation |  | Seven Racing 08/10/22
 
 |  |  Revideret resultat: 15.10 Det blev Steffen Hansen i Seven Eleven Suzuki Hayabusa '05 der fik sat den bedste omgangstid foran Carsten Lauridsen i Super Seven Classic Seven og den mesterskabsførende Kasper Bruun i Seven VBBR Classic.
 Den bedste tid i Arion klassen blev sat af Kurt Jepsen i hans Arion S3
 
 |  |  |  | 
 Steffen Hansen
 (Foto: Motorsporten.dk)
 
 
| Pl | Nr | Kører | Bil | Kl | Tid | Diff |  | 1 | 126 | Steffen Hansen | Seven Eleven Suzuki Hayabusa '05 | 1 | 1:23,838 | - |  | 2 | 101 | Carsten Lauridsen | Super Seven Classic Seven | 1 | 1:25,005 | +01,167 |  | 3 | 140 | Kasper Bruun | Seven VBBR Classic | 1 | 1:25,134 | +01,296 |  | 4 | 130 | Jonas Hansen | Seven Eleven Yamaha R1 '04 | 1 | 1:26,245 | +02,407 |  | 5 | 134 | Mikkel Holch | Seven Classic Yamaha R1 '08 | 1 | 1:26,422 | +02,584 |  | 6 | 320 | Kurt Jepsen | Arion S3 | 2 | 1:27,376 | +03,538 |  | 7 | 127 | Paw Klamer | Seven Eleven Suzuki GSXR 1000 '06 | 1 | 1:27,642 | +03,804 |  | 8 | 147 | Lars Henriksen | Classic Yamaha R1 '04 | 1 | 1:31,060 | +07,222 |  | 9 | 201 | Kim Sunesen | AB Performance Arion S2 | 2 | 1:32,504 | +08,666 |  | 10 | 139 | Jens Vestergaard Sørensen | Yamaha R1 Seven Classic | 1 | 1:33,253 | +09,415 |  | 11 | 204 | Asger Thierry | Arion S2 Honda Fireblade '15 | 2 | 1:33,590 | +09,752 |  | 12 | 160 | Preben Jakobsen | Seven Eleven kawasaki ZX-14R '08 | 1 | 1:35,423 | +11,585 |  | 13 | 54 | Leander Arntzen-Iversen | Seven Suzuki GSX1000R k2 | 1 | 1:37,173 | +13,335 |  | 14 | 125 | Jan Saltoft | Seven Classic Kawasaki ZX 9 '04 | 1 | 1:40,921 | +17,083 |  | 15 | 26 | Sølve Arntzen-iversen | Seven Racing Suzuki GSX-R1000 | 1 | 1:44,085 | +20,247 |  | Udelukkede kørere |  | DQ | 100 | Chres Juul Jørgensen | Classic Suzuki Hayabusa '08 | 1 |  | +01,762 |  Tidtagning og resultatservice af DataPower v/Torben Lund
 Følg tider og resultater live hos Raceresult.dk
Læs mere om:
 Steffen HansenJyllandsringen09/10/22 - Jyllandsringen - Seven Racing
 |  |  |  
  |  |