Valencia - FIA GT - Kvalifikation |
FIA GT 17/04/04
|
 |
Saleen slår Ferrari'erne Michael Bartels og Uwe Alzen starter forrest i FIA GT løbet i Valencia, og dermed fik de stødt Ferrari 550 Marenllo'erne fra tronen som de hurtigste. Men ét er kvalifikation og noget andet er løbet i morgen!
|
|
| I den "lille" GT-klasse var det igen Porsche 996'erne der var bedst - Maassen og Luhr starter bedst i morgen formiddag.
 Michael Bartels er i front (Foto: FIA GT & DPPI)
Resultatet af den samlede kvalifikation
 |
| Nr. | Kørere | Racer | Tid |
 |
| 1. | Bartels/Alzen | Saleen S7 | 1:31,368 |
| 2. | Lechner/Seiler/Konrad | Saleen S7 | 1:31,457 |
| 3. | Cappellari/Gollin | Ferrari 550 Maranello | 1:32,147 |
 |
| 4. | Bobbi/Gardel | Ferrari 550 Maranello | 1:32,499 |
| 5. | Kox/Gavin | Lamborghini Murcielago | 1:32,537 |
| 6. | Erdos/Newton | Saleen S7 | 1:32,540 |
 |
| 7. | Villarroel/Ruberti/Lancieri | Saleen S7 | 1:32,668 |
| 8. | Naspetti/Hezemans | Ferrari 575 | 1:33,046 |
| 9. | Livio/Calderari/Bryner | Ferrari 550 | 1:33,115 |
 |
| 10. | Wendlinger/Wolff/Lechner | Ferrari 575 | 1:33,216 |
| 11. | Goodwin/Ramos | Saleen S7 | 1:33,275 |
| 12. | Zwaan/Bouchut/Hillebrand | Chrysler Viper | 1:33,280 |
 |
| 13. | Peter/Babini | Ferrari 575 | 1:33,729 |
| 14. | Campbell-Walter/Derbyshire | Lister Storm | 1:34,053 |
| 15. | Zwaan/Roos/Abbelen | Chrysler Viper | 1:34,915 |
 |
| 16. | Kaufmann/Castro | Ferrari 550 | 1:34,955 |
| 17. | Knapfield/Pearce/Coronel | Lister Storm | 1:35,215 |
| 18. | Maassen/Luhr | Porsche 996 | 1:35,529 |
 |
| 19. | Longin/Khan/Bleiner | Ferrari 550 | 1:35,710 |
| 20. | Ortelli/Collard | Porsche 996 | 1:36,631 |
| 21. | Pescatori/Simone | Ferrari 360 | 1:36,664 |
 |
| 22. | Gosse/Garbagnati/Daoudi | Ferrari 575 | 1:36,861 |
| 23. | Vasiliev/Fomenko | Porsche 996 | 1:37,953 |
| 24. | Vivancos/Reyes | Ferrari 360 | 1:42,012 |
 |
| 25. | Ried/Ried/Marcinkiewicz | Porsche 996 | 1:42,045 |
| 26. | Vonka/Konopka | Porsche 996 | 1:45,163 |
 |
Benji
 Læs mere om: 18/04/04 - Valencia - Ricardo Tormo - FIA GT |
| |
 | |