Bilen det drejede sig om var den Peter Rasmussen-byggede Renault Megane II, som Per Poulsen kørte til sejr i 7 løb og det endelige Danmarksmesterskab. Bilens karosseri var fuldsvejset med øget stivhed for øje, hvilket fik flere konkurrenter til at koge, i en weekend hvor solen ellers gjorde sit bedste for at klare dén sag på den naturlige måde. Ved bilens debut, Jyllands-Ringens juniløb, blev en protest nedlagt, men afvist. I henhold til reglementets ord, var det gule lyn godkendt - trods utallige gennemlæsninger af samme reglement, havde ingen tidligere fået ordene til at give grønt lys for et fuldsvejset karosseri. Der blev snakket om at "bilen ikke var i reglementets ånd", men så skulle formuleringen have været fjernet for længe siden.
Per Poulsen i det gule lyn (Foto: Motorsporten.dk)
Inden sæsonen var nyskabelsen indførelse af Pop-off ventiler på turbobilerne. Ventilernes formål var at forhindre enhver tvivl om HVOR meget ladetryk, og dermed effekt, turboladerne havde.
Da klassen samtidig fik sit eget interne kontrolorgan, var der påfaldende få ulovlige biler i 2003, sammenlignet med året før. Dem der var, havde ingen indflydelse på den endelige mesterskabstitel således at danmarksmesteren kunne kåres ved Jyllands-Ringens finaleløb. På grund af leveringsproblemer blev debuten dog udsat til 2. løbsweekend på Ring Djursland.
2002-sæsonens top-3 havde alle valgt andre græsgange til 2003, hvilket uværligt gav plads til tre nye kørere på medaljepladserne. Sammen med Seat sadlede Michel Nykjær om til DTC, Jørgen Ladefoged valgte kun at køre de første to løb i denne sæson, mens Klaus Ellmies sæde i Skoda Motorsport Danmark-teamet blev for dyrt.
Danmarksmester Per Poulsen, Renault Megane II
Efter et par skuffende sæsoner i DTC, smagte Per Poulsen atter på sejrens sødme i 2003 - syv gange helt præcist i 17 starter. Dertil kom en generel tendens til altid at være med i billedet, vel at mærke efter hans nye bil blev klar. I forårets første 4 afdelinger måtte han køre den Megane Turbodiesel Kasper Jensen og Hans Elnegaard tidligere har forsøgt sig med. Selvom bilen ikke var optimal, kørte Per Poulsen 26 vigtige point hjem i denne periode. Senere overtog Michael R. Jensen, der sluttede med et enkelt point og 32. pladsen i mesterskabet, bilen.
Det var ved Jyllands-Ringens juniløb den nye Megane II debuterede. Det blev til sejr i første forsøg og siden da vandt Per Poulsen altid mindst et løb pr. weekend med undtagelse af det årlige Grand Prix. Ved det efterfølgende løb på Padborg Park tog Per Poulsen voldsomt revanche og vandt overbevisende begge afdelinger og så sig ikke siden tilbage.
Per Poulsen øverst på skamlen i Padborg (Foto: Motorsporten.dk)
DM-toer Lars Vendelbo og DM-treer David Falch, Peugeot 307
De to VM Zink/Umicore-kørere var oftest uadskillelige, med det resultat det kunne være svært at skelne den ene frem for den anden - bilerne var meget ens udvendigt, men tilsyneladende også under blikket. Selv flere DTC-teams havde svært ved at levere tilsvarende ens teambiler.
Lars Vendelbo og David Falch (Foto: Motorsporten.dk)
Lars Vendelbo havde en meget støt og stabil sæson, med to sejre som bedste resultater. Tidtagningen så ud til at være hans svageste side, men så snart den grønne lampe lyste, var han i angrebshumør og kørte sig i mål i top-4 hele tolv gange. Desværre indeholdt sæsonen to tilfælde af unødvendige pointtab. Ved Jyllands-Ringens juniløb blev han udelukket for at være årsag til en kollision på sidste omgang, mens han ved finaleløbet på samme bane blev offer for tilsvarende handling fra en konkurrent.
I forhold til teambossen var David Falchs sæson mere varm/kold. Også Falch vandt to løb, desuden startede han to gange fra pole position og så er han PT indehaver af klassens banerekord på de to nyeste baner, Padborg Park og den forlængede Jyllands-Ringen. Tallet to går også igen i antallet af udgåelser, der sammen med yderligere et par dårlige løb og lidt teamordre tidligere på sæsonen kostede den samlede andenplads. Ingen tvivl om at denne mand er en fremtidig mester.
DM-firer Klaus Verner og DM-femmer Lars Hein, VW Golf GTI Turbo
Feltets to turbo-Golf-kørere markerede sig løbende sæsonen igennem. Imellem sig sikrede de sig at mindst én VW-kører var på podiet i 14 af de 18 afdelinger.
Klaus Verner (Foto: Motorsporten.dk)
Klaus Verner vandt tre løb i forgangne sæson, førte 52 af 231 omgange (præstationer kun overgået af Per Poulsen) og gennemførte i tilgift samtlige 18 afdelinger. Alligevel blev det kun til en samlet fjerdeplads, hvilket fortæller noget om HVOR tæt kampen var i den forreste del af klassen, men også at et par løb på det jævne blev dyre i sidste ende.
Ironisk nok skiftede Verner til sin nuværende VW Golf i slutningen af 2002, da turbobiler var alfa og omega, og man kan kun gisne om resultatet, hvis han havde holdt sig til en sugemotorbil i 2003. Altså, hvis der var DM i bagklogskab, så.
Efter en lovende debut i 2002, vandt Lars Hein sin første sejr i overbevisende stil ved Jyllands-Ringens juniløb. Da banen blev forlænget vandt han sæsonens anden sejr ved Grand Prixet. På mange måder matchede Heins sæson de fire bedste, men specielt midt på sæsonen havde han et dyk i formkurven, der kostede i sidste ende. Også hans mekanikere skal have ros for deres indsats. Efter at en startkollision i finaleløbets 1. heat havde efterladt teamet med en svært skadet bil, lykkedes det at få den klar til 2. heat få timer senere. Selvom den var mere Gaffa end Golf, kørte Lars Hein en tredjeplads hjem ved den lejlighed.
Lars Hein (Foto: Motorsporten.dk)
DM-sekser Hans Henrik Møller Madsen, Skoda Octavia 1,8 Turbo
HHMM og Skoda havde generelt en skuffende sæson. Det blev ganske vist til to sejre og en banerekord i de første par løb, men efter sommerferien var der ikke meget at fejre. En enkelt tredjeplads ved Grand Prixet var et sjældent højdepunkt, imellem en række top-10 placeringer. Finaleløbet blev en dukkert af format. Møller Madsen fik først en stop & go straf for en påkørsel og en efterfølgende teknisk undersøgelse af bilen afslørede, af alle ting, en ulovlig gearkasse - præcis samme årsag til at dele af 2002 blev en farce! Hans Henrik Møller Madsen (Foto: Motorsporten.dk)
Chris Larsen var eneste anden Skoda-kører, der kørte hele sæsonen og det var i regelen omkring tiendepladsen, når det gik højt. Han gennemførte de fleste løb og sluttede på den konto sæsonen på den samlede 11. plads.
Klaus Ellmies bil var med divergerende held i hænderne på diverse gæstekørere.
Teamchef Niels Brøchner kørte med i den bagerste del af feltet ved Jyllands-Ringens to første arrangementer, mens Michael Schröter kørte stærkt på Ring Djursland i maj. Tekniske problemer forhindrede imidlertid topresultater, mens forsvarende F2000-mester Poul Isaksen havde alt andet end positivet kommentarer om bilen ved Grand Prixet. Fælles for alle tre var at ingen af dem scorede point.
Kun Brian Mikkelsen fik det til at se ud af noget, da han debuterede i bilen på Padborg Park i juni. Han var øjeblikkeligt på pace med de førende, men fortrak allerede efter næste løb på Ring Djursland, for at koncentrere sig om Saxo Cuppen.
Brian Mikkelsen (Foto: Motorsporten.dk)
Femte og sidste kører i feltets tredje Skoda var Mike Mathiesen, et forholdsvis ubeskrevet blad. Han gjorde det pænt ved årets sidste to arrangementer på henholdsvis Padborg Park og Jyllands-Ringen. En niendeplads (og femte hurtigste omgangstid!) blev hans bedste resultat i fire løb, mens en knytnæve i ansigtet, fra en konkurrent der ikke helt værdsatte hans kørsel, blev hans dårligste.
Feltets fjerde Skoda, Team Pårup Autoserviceses eksemplar, stod stille indtil Grand Prixet. Niels Carl Nielsen valgte at springe 2003 over efter en turbulent 2002-sæson. Mike Sørensen satte sig bag rattet i slutningen af sæsonen og kørte sig i pointene i to af sine fire starter og sluttede på den samlede 26. plads.
DM-syver Kasper Jensen, Peugeot 206 GTI
Inden sæsonen stod Kasper Jensen til at skulle stå sæsonen over, indtil Henrik Nymark købte én af sidste sæsons Peugeot 206 GTI'ere. Med den blandede Kasper sig flot og gjorde god reklame for sit talent. Sæsonen bød også på sin andel af skuffelser, i form af svigtende teknik på vej mod flotte resultater, men andenpladsen i årets sidste løb blev et flot punktum.
Kasper Jensen (Foto: Motorsporten.dk)
DM-otter Anders Byriel, Volvo S40 Turbo
Drag-racer Anders Byriel gjorde det godt i sin anden sæson i den store kraftfulde Volvo. Specielt midt på sæsonen var Byriel stærk, efter man havde diagnosticeret en gammel fejl på bilen. Flere nye kom til og derfor udeblev den første sejr. Andenpladsen ved Padborg Parks åbningsløb og hurtigste omgangstid i andet heat på Jyllands-Ringen tre uger før, blev årets bedste resultater.
Anders Byriel (Foto: Motorsporten.dk)
DM-nier Søren B. Mortensen, Peugeot 206 GTI
Tidligere moto-cross kører Søren B. Mortensen var på sin anden fulde sæson på fire hjul i 2003. Seaten var udskiftet med en Peugeot 206 GTI og det tog tilsyneladende tid at omstille sig. Faktisk skulle det blive skidt før det blev godt. En rulletur ved Jyllands-Ringens juniløb, blev starten på en effektiv pointscoring i de resterende løb, på nær en kaput motor på Padborg i september.
DM-tier Hans Elnegaard, Rover 200 VI
For få år siden kørte Elnegaard sig til en fjerdeplads i DM med Roveren, efter en sæson med hurtig og stabil kørsel. Efter et år med en Renault Megane Turbodiesel var Elnegaard tilbage i Roveren og samme spor som tidligere, men denne gang måtte han nøjes med den samlede 10. plads - så meget er der sket på et par år.
Lidt men godt
Af den ene eller anden grund kørte en række kørere kun enkelte løb og afskar sig dermed fra en absolut topplacering i det samlede mesterskab.
En Ford Escort RS 2000 virker efterhånden lidt antikveret i dette selskab, men Claus Bertelsen fik den til at flyve i åbningsløbet og fik bl.a. en tredjeplads. To uger senere blev han under meget uheldige omstændigheder sendt ind i jordvolden for enden af Ring Djurslands langside og brækkede rygsøjlen. . .
Ved sæsonafslutningen, var han kommet på benene iført et korset, men det er en for høj pris at betale for sin hobby.
Max Birkelund har tidligere vist tænder, men har haft sin andel af problemer at slås med. I år nøjedes han med 3 løbsweekender og generelt var han godt kørende. To fjerdepladser ved hans sidste optræden ved Grand Prixet, blev højdepunktet. Med 55 point i blot seks starter, burde han være placeret i top-10, hvis han havde holdt stilen hele året.
Forsvarende toer Jørgen Ladefoged valgte at holde lav profil i år. Åbningsløbet blev kørt fordi bilen var lovlig efter 2002-reglementet og næste løb på Ring Djursland (hvor han kørte uden for konkurrence) blev kørt til ære for Formel 2000-klassens 25 års jubilæum. En flot gestus og et godt eksempel på at se ud over sin egen næsetip.
Michael Skipper Pedersen fik punkteret sin sæson af ikke mindre end tre alvorlige "skrald". Så meget at han kun startede i halvdelen af årets løb. Den tidligere Formel 1600-kører var som sædvanligt stærk på Jyllands-Ringen, mens Ring Djursland stadig var det svage punkt. Og Padborg Park må vente til næste år.
Poul Isaksen havde, som tidligere nævnt, en gæsteoptræden i Skoda-teamet, men hans mest lovende optræden var i Nils Christiansens Opel Astra 2,0 GSi. I blot sin anden start kørte han en femteplads hjem, i en bil der ellers aldrig har vist potentiale.
Nils Christiansen selv forsøgte sig i 10 afdelinger, med det sædvanlige held, d.v.s. intet.
En, to, flere Peugeoter
Ud over de tidligere nævnte, var yderligere godt en håndfuld Peugeot-kørere fast inventar i den store Yokohama Cup.
Flemming Schantz blev tolver i sin 206 GTI i en sæson der blev bedre som året skred frem. Sjettepladsen ved Grand Prixet blev årets bedste resultat.
Forsvarende mester i den lille klasse, Peter Faaborg, kom i menneskehænder i sin nybyggede 307'er. Det blev til seks placeringer i top-10, men det var svært at spore en decideret fremgang som sæsonen skred frem.
Sammen med Faaborg rykkede Jesper Sally Pedersen op i 2003. Således startede også Sally sæsonen midt i feltet, men mod slutningen begyndte tingene at fungere, med en femteplads i finaleweekenden som årets bedste resultat.
Peter Jensen, Kent Iversen og Jørgen Olsen deltog alle omkring en halv sæson. På deres dage var det nok til at komme i pointene og for Iversens vedkommende blev det til et sjældent tilfælde af korporligheder.
Svend Erik Iversen, Carsten Mikkelsen (efter at DTC fusede ud) og Christian Frost deltog i hver ét arrangement uden succes, mens Erik W. Pedersen aldrig kom til start ved Padborg Parks åbningsløb, efter et bastant møde med banens autoværn og dækvolde - en sport hvori han ikke var alene!
Volkswagen, med og uden turbo
Morten Remar var endnu en kører der skiftede klasse inden for Yokohama Cupen henover vinteren. Han satte sig i den VW New Beetle 1,8 Turbo som Henrik Thomsen kørte i 2002. I dette selskab var Remar som regel udklasseret, med en enkelt femteplads på Ring Djursland i maj som eneste topresultat. Remars professionelle karriere satte under alle omstændigheder begrænsninger, for hvad der kunne opnås af resultater.
Torben Steen Kühnel gæsteoptrædte i bilen ved finaleløbet og sluttede i alle tilfælde bagerst i feltet.
Tom Rørvig Jensen startede sæsonen i sin 2. generations Golf GTI 16V-version 2, som blev til version 3 hen over sommerferien. Grunden var én af de famøse møder mellem bil og omgivelser på Padborg Park i juni. Indtil da havde Rørvig konstant været i pointene, men sjettepladsen i finaleweekenden var dog stadig sæsonens højdepunkt. Bilen er i øvrigt et rigtig godt eksempel på at selvom den er gammel kan finishen stadig være upåklagelig.
Seat - hvor blev de af?
Michel Nykjær blev mester i en Seat i 2002, men det blev ingen indikator for mærkets profil i 2003.
Kim Holmgaard var den eneste der kørte hele sæsonen. Han var desværre også en af de få der blev taget i effektoverskridelse. Det skete ved Grand Prixet, så hans sæson kom reelt til at bestå af finaleløbet og 14 point. Ellers var det noget af en forvandlig Holmgaard udviste, i forhold til hans tidligere kørsel i en VW Polo G40 i den lille klasse.
Som topkører i 1600-klassen var det spændende at følge Steffen Larsen da han stillede til sæsonstart i en Ibiza 1,8 Turbo. Mangel på resultater og sponsorer fik ham imidlertid til at indstille aktiviteterne i den store klasse og i stedet koncentrere sig om den lille med, som det skulle vise sig, stor succes.
Nyligt pensioneret Formel 2000-kører Claus Møller lejede bilen i efteråret og fik at føle hvordan det er at være debutant, men formåede at score point ved en enkel lejlighed.
Mere variation
Et par hvide fartstriber gør ikke en mørkeblå Chrysler Neon til en Viper, men alligevel scorede den spodradisk deltagende Erik Nørgaard to point i løbet af sæsonen.
Indtil videre er 39 kørere nævnt i denne gennemgang af 2003-sæsonen i Gruppe N National, 1601-2000 cc. De resterende 8 navne bidrog alle yderligere til at gøre klassen til sæsonens vel nok mest alsidige.
Som eneste udlænding tog Sigve H. Hansen turen fra Norge fire gange for at køre feltets eneste baghjulstrækker, en BMW 318i Compact. Størst indtryk på konkurrenterne gjorde han ved finaleløbet, da han ramlede ind i et par parkerede biler i Jyllands-Ringens første sving.
Peter Kristensenmåtte udgå med maskinskade på sin Ford Escort RS2000 ved Jyllands-Ringens juniløb og valgte fremover at koncentrere sig om at skrue på Anders Byriels Volvo.
Escortens lillebror, Ford Fiesta 1,8S, blev kørt af Lars Mortensen frem til Ring Djurslands juniløb, hvorefter han forsvandt i al ubemærkethed.
Allan Nielsen og Keld Christensen delte en Opel Corsa 1,8 i årets første to arrangementer, hvorefter denne bil forsvandt.
Bjarne Jensen fandt en Toyota Celica frem til Ring Djurslands augustløb, men kom først ud at køre på Padborg Park i september.
Årets sidste par løb så yderligere et par gamle kendinge. Kim M. Jensen fandt den efterhånden sjældent sete Mazda MX-3 frem til de sidste par løb, men så mest på røde baglygter.
Tidligere mester og DTC-kørerPeter Rasmussen stillede op i en Alfa Romeo 146 ved Padborgs septemberløb. Mest for at ryste møllene af kørerdragten inden banens Mini Le Mans tre uger senere.
Per Poulsen fik sin første DM-titel, men selvom han havde bilen fra juni, var det først i august han indhentede konkurrenterne og det nåede at blive midt i september før han definitivt overtog føringen.
Det var med til at holde spændingen i en af årets flotteste, mest spændende og alsidige klasser i dansk banesport anno 2003 - Yokohama Cup, Gruppe N National 1601-2000 ccm.
|
pos. | # | | Kører | | Brutto-point | 2 dårligste scorer | Netto-point | bedste resultat | antal starter |
|
1 | 41 | | Per Poulsen | Renault Megane II | 284 | 0 | 284 | 1 | 17 |
2 | 4 | | Lars Vendelbo | Peugeot 307 EPO | 261 | 0 | 261 | 1 | 18 |
3 | 6 | | David Falch | Peugeot 307 EPO | 256 | 0 | 256 | 1 | 18 |
|
4 | 5 | | Klaus Verner | VW Golf 1,8 GTI | 265 | 10 | 255 | 1 | 18 |
5 | 8 | | Lars Hein | VW Golf IV GTI | 224 | 0 | 224 | 1 | 18 |
6 | 7 | | Hans Henrik Møller Madsen | Skoda Octavia 1.8 T | 197 | 0 | 197 | 1 | 18 |
|
7 | 35 | | Kasper Jensen | Peugeot 206 GTI | 170 | 0 | 170 | 2 | 17 |
8 | 9 | | Anders Byriel | Volvo S40 | 148 | 0 | 148 | 2 | 16 |
9 | 15 | | Søren B. Mortensen | Peugeot 206 GTI | 82 | 0 | 82 | 4 | 16 |
|
10 | 18 | | Hans Elnegaard | Rover 200 VI | 80 | 0 | 80 | 7 | 16 |
11 | 17 | | Chris Larsen | Skoda Octavia 1.8T | 71 | 0 | 71 | 9 | 18 |
12 | 36 | | Flemming Schantz | Peugeot 206 GTI | 68 | 0 | 68 | 6 | 17 |
|
13 | 40 | | Peter Faarborg | Peugeot 307 | 62 | 0 | 62 | 8 | 18 |
14 | 14 | | Max Birkelund | Alfa Romeo 156 | 55 | 0 | 55 | 4 | 6 |
15 | 44 | | Jesper Sally Pedersen | Peugeot 206 GTI | 55 | 0 | 55 | 5 | 18 |
|
16 | 10 | | Michael Skipper Pedersen | Ford Puma 1,7 Zetec | 54 | 0 | 54 | 5 | 9 |
17 | 22 | | Tom Rørvig Jensen | VW Golf GTI 16V | 53 | 0 | 53 | 6 | 16 |
18 | 53 | | Morten Remar | VW Beetle 1,8 Turbo | 39 | 0 | 39 | 5 | 12 |
|
19 | 79 | | Brian Mikkelsen | Skoda Octavia 1,8 T | 30 | 0 | 30 | 3 | 4 |
20 | 37 | | Claus Bertelsen | Ford Escort RS 2000 | 26 | 0 | 26 | 3 | 3 |
21 | 29 | | Poul Isaksen | Opel Astra 2,0 GSI 16V | 18 | 0 | 18 | 5 | 3 |
|
22 | 72 | | Mike Mathiesen | Skoda Octavia | 16 | 0 | 16 | 9 | 4 |
23 | 39 | | Steffen Larsen | Seat Ibiza 1,8 T | 15 | 0 | 15 | 8 | 4 |
24 | 13 | | Kim Holmgaard | Seat Ibiza 1,8 T | 14 | 0 | 14 | 7 | 16 |
|
25 | 26 | | Peter Jensen | Peugeot 206 GTI | 9 | 0 | 9 | 13 | 10 |
26 | 2 | | Jørgen Ladefoged | Audi A3 Turbo | 8 | 0 | 8 | 8 | 2 |
27 | 99 | | Mike Sørensen | Skoda Octavia | 7 | 0 | 7 | 11 | 4 |
|
28 | 49 | | Claus Møller | Seat Ibiza 1,8 T | 3 | 0 | 3 | 13 | 6 |
29 | 46 | | Kent Iversen | Peugeot 206 GTI | 3 | 0 | 3 | 14 | 8 |
30 | 47 | | Jørgen Olsen | Peugeot 206 GTI | 3 | 0 | 3 | 15 | 12 |
|
31 | 19 | | Erik Nørgaard | Chrysler Neon | 2 | 0 | 2 | 15 | 6 |
32 | 42 | | Michael R Jensen | Renault Megane TDI | 1 | 0 | 1 | 15 | 14 |
NC | 29 | | Nils Christiansen | Opel Astra 2,0 GSI 16V | 0 | 0 | 0 | 16 | 9 |
|
NC | 69 | | Christian Frost | Peugeot 206 GSI | 0 | 0 | 0 | 16 | 2 |
NC | 25 | | Peter Kristensen | Ford Escort RS 2000 | 0 | 0 | 0 | 17 | 6 |
NC | 50 | | Lars Mortensen | Ford Fiesta 1,8 S | 0 | 0 | 0 | 17 | 5 |
|
NC | 27 | | Allan Nielsen | Opel Corsa 1.8 GSI | 0 | 0 | 0 | 17 | 2 |
NC | 53 | | Torben Steen Kühnel | VW Beetle 1,8 Turbo | 0 | 0 | 0 | 17 | 2 |
NC | 56 | | Peter Rasmussen | Alfa Romeo 146 | 0 | 0 | 0 | 18 | 2 |
|
NC | 34 | | Sigve H. Hansen | BMW 328 TI Compact | 0 | 0 | 0 | 18 | 7 |
NC | 71 | | Michael Schröter | Skoda Octavia 1,8 T | 0 | 0 | 0 | 18 | 2 |
NC | 97 | | Svend Erik Iversen | Peugeot 206 | 0 | 0 | 0 | 19 | 2 |
|
NC | 77 | | Niels Brøchner | Skoda Octavia | 0 | 0 | 0 | 20 | 4 |
NC | 55 | | Bjarne Jensen | Toyota Celica | 0 | 0 | 0 | 20 | 2 |
NC | 87 | | Keld Christensen | Opel Corsa 1,8 GSI | 0 | 0 | 0 | 21 | 2 |
|
NC | 60 | | Kim M. Jensen | Mazda MX-3 | 0 | 0 | 0 | 22 | 3 |
NC | 11 | | Carsten Mikkelsen | Peugeot 206 | 0 | 0 | 0 | NC | 1 |
|
|
afd. | dato | bane | # | kører | mærke/model | km/t | sejrsmargin | grid |
|
DM01 | 2003-04-26 | Jyllands-Ringen | 5 | Klaus Verner | VW Golf 1,8 GTI | 99,615 | 0:01,858 | 1 |
DM02 | 2003-04-27 | Jyllands-Ringen | 7 | Hans Henrik Møller Madsen | Skoda Octavia 1.8 T | 90,608 | 0:00,753 | 3 |
DM03 | 2003-05-11 | Ring Djursland | 6 | David Falch | Peugeot 307 EPO | 83,844 | 0:00,791 | 1 |
|
DM04 | 2003-05-11 | Ring Djursland | 7 | Hans Henrik Møller Madsen | Skoda Octavia 1.8 T | 102,511 | 0:00,422 | 1 |
DM05 | 2003-06-01 | Jyllands-Ringen | 41 | Per Poulsen | Renault Megane II | 99,798 | 0:00,189 | 1 |
DM06 | 2003-06-01 | Jyllands-Ringen | 8 | Lars Hein | VW Golf IV GTI | 98,690 | 0:00,863 | 2 |
|
DM07 | 2003-05-15 | Ring Djursland | 41 | Per Poulsen | Renault Megane II | 94,032 | 0:00,566 | 2 |
DM08 | 2003-05-15 | Ring Djursland | 5 | Klaus Verner | VW Golf GTI 16V | 102,331 | 0:00,271 | 1 |
DM09 | 2003-06-22 | Padborg Park | 4 | Lars Vendelbo | Peugeot 307 EPO | 103,306 | 0:02,498 | 5 |
|
DM10 | 2003-06-22 | Padborg Park | 41 | Per Poulsen | Renault Megane II | 100,826 | 0:00,699 | 1 |
DM11 | 2003-08-10 | Ring Djursland | 5 | Klaus Verner | VW Golf GTI 16V | 77,934 | 0:00,277 | 1 |
DM12 | 2003-08-10 | Ring Djursland | 41 | Per Poulsen | Renault Megane II | 101,631 | 0:00,713 | 1 |
|
DM13 | 2003-08-30 | Jyllands-Ringen | 4 | Lars Vendelbo | Peugeot 307 EPO | 92,438 | 0:00,163 | 1 |
DM14 | 2003-08-31 | Jyllands-Ringen | 8 | Lars Hein | VW Golf IV GTI | 94,024 | 0:02,628 | 1 |
DM15 | 2003-09-14 | Padborg Park | 41 | Per Poulsen | Renault Megane II | 103,311 | 0:02,268 | 1 |
|
DM16 | 2003-09-14 | Padborg Park | 41 | Per Poulsen | Renault Megane II | 103,904 | 0:06,546 | 1 |
DM17 | 2003-09-28 | Jyllands-Ringen | 41 | Per Poulsen | Renault Megane II | 86,184 | 0:00,610 | 1 |
DM18 | 2003-09-28 | Jyllands-Ringen | 6 | David Falch | Peugeot 307 EPO | 101,611 | 0:02,178 | 3 |
|
Jesper O. Hansen |